Friday, April 2, 2010

Betulkan Niat

Kalau korang baca entry aku satu persatu, korang akan dapati yang entry sebelum ni aku story pasal kenapa seseorang tu masuk U.

Ye, memang ada macam-macam sebab. Bak kata orang putih, ada hidden agenda. Eh biasa la, lain orang kan lain cara, lain motif, lain matlamat, dan macam-macam lagi lah yang lain. Tujuan korang masuk U pun aku sure, lain dengan tujuan aku.

Setiap amalan kan bermula dari niat, dan setiap apa yang dilakukan adalah sama dengan apa yang diniatkannya. Macam tu la, maksud hadis.

Hari ni cume entry pendek. Tak terasa macam aku nak membebel panjang. Let's keep the best till the last. Uiceh tak pe ye.

Walau ape pun niat korang semua masuk U, yang penting niat pada awal2 tu kena lah betul. Ikhlaskan hati nak belajar, nak terima ilmu yang berbakul-bakul, yang menggunung dari lecturer2 U nanti.

Dan, let's score for a great result.

No comments:

Post a Comment