Monday, July 12, 2010

Da Best Moment Time Y'All Student

Wah la wey... Lame siot aku tak nulis dekat dalam ni. Bizi pulak dengan hal sendiri.

Ho ho aku dah praktikal sekarang ni, so kena lupekan sekejap student life, and kena fokus pulak dengan working adult life. Beza? Memang sangat berbeza.

Tak ada la hari-hari fun, enjoyable macam student life dulu. Walaupun aku ni belum betul-betul terjun dalam alam pekerjaan, tapi the feel is there.

Asyik, gembira, marah, frust, stress, dan semua di adun dalam satu wadah.. iaitu tempat di mana aku kena habiskan sisa-sisa hidup aku sebagai internship student. Huh.

Now tak ada lagi la istilah nak lari, nak skip-skip mana2 yang tak suke.

Owh! Aku rasa aku akan tulis ni di lain entry.

Tak seronok pulak rasanye kalau cerita semua dalam satu entry.

Yeah.. See ya and thanx kerana singgah :-)

No comments:

Post a Comment